MAtce pacjenta należą się przeprosiny
|Rzecznik Praw Pacjenta zajął się sprawą wulgarnego lekarze ze Słupska. Medyk kazał matce małego pacjenta „wyp….”. Stracił pracę, a szpital musi kobietę przeprosić.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Słupsku informuje, że zastosuje się do zaleceń Rzecznika Praw Pacjenta i zgodnie z przysłanymi wytycznymi wystosuje pisemne przeprosiny dla matki pacjenta za niestosowne zachowanie lekarza oraz przeprowadzi szkolenia podległego personelu z zakresu prawa do godności. Zgodnie z zaleceniem Rzecznika Praw Pacjenta działania te zostaną przeprowadzone w ciągu 30 dni od daty doręczenia pisma.
Jednocześnie Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Słupsku informuje, że Zarząd Szpitala wypowiedział umowę współpracy firmie zewnętrznej zatrudniającej lekarza w sprawie, którego wnoszone były zarzuty odnośnie zajścia w NOCH słupskiego szpitala. Tym samym Szpital wykluczył możliwość wykonywania świadczeń przez wskazanego lekarza – czytamy w komunikacie szpitala w Słupsku