Rejestracja telefoniczna słupskiego szpitala wśród najlepszych w kraju

Call center Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku coraz bardziej się rozwija. W ubiegłym roku jego pracownicom udało się zarejestrować więcej pacjentów niż rok wcześniej i zrobić to jeszcze szybciej.

Jak wynika z raportu statystycznego przygotowanego przez firmę udostępniającą system rejestracji telefonicznej w słupskim szpitalu w 2023 r. szpitalne call center obsłużyło 121 974, a w 2024 r. już 122 818 pacjentów, co oznacza wzrost o 0,7 procenta. W 2023 r. odebrano 93 procent połączeń, a w 2024 r. już 95 procent. Średni czas oczekiwania na odebranie połączenia przez pracownika call center w 2023 r. wynosił 59 sekund, a w 2024 tylko 42 sekundy, czyli o aż 17 sekund mniej. W ciągu minionego roku 76 procent wszystkich połączeń zostało odebranych w czasie krótszym niż 30 sekund.

– Z roku na rok sprawy pacjentów załatwiane są coraz sprawniej – mówi Marcin Prusak, rzecznik prasowy słupskiego szpitala. W 2023 r. średni czas trwania rozmowy wynosił 2 minuty 24 sekundy, a w roku 2024 2 minuty 18 sekund. W opinii autorów raportu statystycznego świadczy to o wysokim poziomie doświadczenia oraz wiedzy pracowników zespołu call enter, które pozwalają im na efektywne udzielenie niezbędnej pomocy oraz informacji potrzebującym pacjentom.

Co ciekawe, z danych statystycznych wynika, że najwięcej pacjentów korzystało w ubiegłym roku z rejestracji telefonicznej w styczniu (11 464 osoby) i w kwietniu (11 223 osoby). Najmniejsze zainteresowanie rejestracją do szpitala było w grudniu (7 683 osoby) i w listopadzie (9 554 osoby).

Wśród 31 placówek medycznych o podobnej wielkości oraz profilu działalności w 2024 r. call center słupskiego szpitala zajęło 13. miejsce pod względem liczby połączeń, 6. miejsce jeśli chodzi o procent odebranych połączeń, 4. miejsce w czasie oczekiwania na odebranie połączenia i 16. miejsce w zestawieniu średniego czasu trwania rozmowy.

Z działalności rejestracji telefonicznej zadowolony jest Zarząd słupskiego szpitala.

– Call center stworzyliśmy nieco ponad pięć lat temu i była to dobra decyzja, która pomaga pacjentom we sprawniejszym kontakcie ze szpitalem – mówi Andrzej Sapiński, prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku. – Cieszy nas, że zakres rejestracji w call center stale się rozwija, a personel podnosi swoje kompetencje i pracuje coraz sprawniej dla dobra pacjentów – dodaje Anetta Barna – Feszak, wiceprezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku.

Rejestracja telefoniczna Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 17:00 pod numerem telefonu 59 84 60 700.  Telefony od pacjentów odbiera siedmioosobowy zespół agentek. Rejestrują chorych do 19 szpitalnych poradni, udzielają informacji dotyczących pobytu pacjentów w szpitalu (nie na temat ich stanu zdrowia) oraz obsługują aplikację Asystent Pacjenta, za pomocą której także można zapisać się na wizytę w poradniach szpitalnych.

Źródło / Zdjęcia: WSS w Słupsku/Paulina Kawalec

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wykorzystujemy cookies (ciasteczka) do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.
Cookies settings
Akceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności i pliki cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Polityka cookies
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Zbliżenia z siedzibą pod adresem 76-200 Słupsk al. Sienkiewicza 1/3.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. a)      dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. b)      tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. c)       utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  1. a)      „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  2. b)      pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  3. c)       „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  4. d)      „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  5. e)      „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  1.  Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies.
  2. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  3. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Save settings
Cookies settings